just today.

Skrivet 2009-05-06 @ 17:57:48
har pratat med ungen nu. Stackars som fått sy och allt :(   men min panik har lättat sen jag snackade med henne iallafall.  mitt lidande ligger på din sida.   och min egen med för att vara lite egoist, fan va ont jag har.

pannkakor är gott, för de som inte visste.
& egentligen måste jag plugga men jag har så jävla svårt för att luta huvudet neråt, så det kan bli lite svårt att skriva. great tycker jag.

Torsdag: hkk-prov, götet
Fredag: stan med några, vara med folk?
lördag : åka och titta på något :D sen får vi se.

lite planerat är det iallafall (:

igår, haha.

today your the greatest.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej:) Vad gör du på fredag kväll? maria o kimmo kanske ska komma, du kan ju hänga på också :) puss<3

2009-05-07 @ 17:43:44
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback