my world.

Skrivet 2009-05-04 @ 18:10:18
fan, allting går så jävla fort. Snart ska x-arbetet vara inlämat, de tre veckorna som gått, har gått för fort fram. bara ca en vecka kvar.
lite kul, vi ringde till moa tre gånger och låtsades vara från telia och va det nu var. hon gick på det tre gånger, tills man hör hur ledsen hon lät. då fick vi panik och var tvugna att avslöja oss.  Det var en aning skoj, tills hon lät sådär ledsen dock, fan vilket liv vi har i skolan.

imorgon är det nationella i matte och det kommer gå rakt åt helvete. jag vet, blabla vilken inställning jag har. Men jag är verkligen kass i matte och kommer tyvärr alltid att vara. jag håller på att vänja mig och hade gärna varit lite bättre JA.
på onsdag är det orientering, jag kommer väl springa mig lost inne i skogen, haha!
torsdag blir det hkk-prov, och det har man hunnit plugga till, absolut....
på fredag är vi som tur var, lediga. SKÖNT!   då blir det tjejerna på kvällen tror jag:)  

pluggat jättelite, men nu behöver jag komma till skolan för jag ska maila en grej därifrån. måste ha adressen och vad det nu är.
och smart som jag är, så glömde jag grejerna för att kunna plugga till matten, så det kan gå när man heter ida. Vi får väl hoppas på det bästa och bara önska att jag överlever morgondagen.

efter skolan imorgon blir det väl kanske götet om man har tur, men det får bli ett senare problem.


Sitter iallafall och lyssnar på hockeyn. tittade innan, men sen kom jag på att jag skulle plugga och... hamnade istället här? Sverige leder iallafall, hell yeah!


lite ball blev bilden, iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback