of you.

Skrivet 2009-05-02 @ 01:04:03
fytusan vilken härlig lördag det har varit!
började med att jag vaknade och var sur som ett as, sen kommer valle och är här mindre än fem min typ?  sen går jag ut och somnar nästan i solen. Låg väl ute i några timmar utan att tänka på att solen faktiskt tar nu.. gissa om jag blev bränd, haha!   men nu börjar jag väl antagligen få min grund, så slipper man bli kräfta sen, eller något,..
sen kom syrran och bäbisen, :)    vid halv fem åkte vi till moa. Där hittade man  emma,julia, michael, josefin och själva hosten moa :D   

dagen har varit helt galen.  vi grillade, gick ner och badade(inget bad för mig when i' sick:( ), fjantade runt och skrattade ihjäl oss!    mycket mycket trevligt.  
ska lägga in några bilder faktiskt. hade med mig minneskortet som tur var, smarta jag:D

gör ett inlägg med bara bilder, haha!

___
skulle egentligen sova. men låg ett tag och märkte att jag inte var trött.    så det kan gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback