tablettoman :(

Skrivet 2009-05-05 @ 22:59:32
sex verktabletter + två muskelsmörjningar senare, så har det knappt bättras. Idag  har jag gått runt och lidit som ett jävla svin. Har troligen fått nackspärr, och det gör ont som faan!  LÄÄNGE sen smärtan var så vidrig. visste inte att nacken kunde göra så ont.
plus att denna veckan har man haft feber, en jädrigt snorig näsa, hemskaste hostan och bara övrigt trött. tack för nackspärren! det behövdes.

åkte till stan en sväng med kate för att hämta biljetter. sedan åkte jag hem, då kom bollen:)    han är elak, och jag hade väldigt ont!   vi kollade på massa tv, jag kan ju fan inte göra något annat.  så han drog hem nyss, mysmys.

Eftersom att det är orientering och jag har så jävla ont, så stannar jag hemma imorgon. fan också, jag och josefin som skulle springa vilse! haha:)
nej nu ska jag väl försöka sova, fan va ont det lär göra. tack för att man inte känner så speciellt mycket när man sover.
förlåt för denna bilden kate, men helvete va vi skrattade på vägen hem!   Ögonen sprutade.


lovar, du är mycket snyggare i verkligheten! hahaha

Kommentarer
Postat av: Heidi

men guud stackarn :(

2009-05-06 @ 10:48:17
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback