torsdagfredaglördag.

Skrivet 2009-05-23 @ 11:19:56
såja, nu ska det komma ett inlägg om mina trevliga torsdag och fredags-dagar, haha.

torsdag:

som sagt, gick upp jättetidigt. för att åka in till göteborg med kate. åkte in med emma och julia med :) sen gick vi runt lite. hittade min randiga tröja, kärlek på det. Efter någon timme dragande och prövande, träffade vi emma och julia igen och käkade lite sallad !  mums. sen gick vi lite mer. Sen bärde det av hem.  stannade först i mataffären och köpte lite gott. sen åkte jag till kate. där vi färgade mitt otroligt olyckade hår, haha. Folk säger att det ser bra ut, men det är väl bara lögner, :D 
Någon timme senare där med, bestämde vi oss för att gå ut. då hittade jag en väg som vi gick in på.. sen va vi plötsligt ute i 2 timmar. fan va gött och fan va kul vi hade :D   världens bästa väder med. kommer kort i ett annat inlägg troligen.. när jag orkar..
sen åkte jag väl hem vid kanske.. tio?

fredag:

då blev det göteborg igen, med julia,kate och josefin :)  vi kollade också runt. jag tappade humöret, förlåt för det. så det kan va att ha kille ibland, :)  men vi gick runt och jag blev på bättre humör.. vid fem åkte vi till emma och var där. supermysigt!  åt god mat och trevligt sällskap är ALLTID trevligt :)     michael,rebecka,emma,julia,josefin&kate, var mina vänner som vart där. Efter det trevliga hemma hos emma, gick vi ut. träffade MAAASSSSSSAAA folk. va med några där, åkte lite moppe och övrigt flummade runt. så åkte vi väl hem vid tolv.     där var det med trevligt som fan :)

PLUS att kate löpte jordgubbar och vindruvor när vi var hos emma, hon är ju bäst :D

__

det var nästan allt. skulle aldrig orka gå in på alla detaljer. men en oslagbar helg har det iallafall varit :D

idag är jag trött,  men vi får se vad som händer. kanske ska till Joanna, men jag får se..
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback