my love.

Skrivet 2009-05-08 @ 23:19:21

Dagen började väldigt tidigt..ställde klockan på halv tio. duschade länge, åt frukost hur drygt som helst. när klockan är tio i elva, börjar jag fixa mig. då kate säger till mig att skynda mig ner till bussen som går en halvtimme senare. jag tänker att jag har ändå en stund på mig. men nej hon får ryck och ber mig minst 5 gånger att komma ner NU! snacka om att jag blev arg och skyndade mig ner.  sen skrattar hon bara åt mig den jäveln, och sen gick mitt arga över så fort jag kom ner, haha. :) iallafall, vi åkte ion till stan, käkade, sen träffa vi michael, vi gick runt lite och kikade :) sedan åkte jag och kate till hennes mammas jobb, flumm. senare blev det till att handla mat för kvällen.
några timmar, eller någon timme senare, var alla samlade.

moa,julia,kate,josefin,michael,emma,emelie och jag. käkade mums mat och josefin hade gjort tårta typ. MUMS ! sen käkade vi massa godis och chips med. tog superfina kort, kollade tv och hade övrigt jävla kul.

en mycket trevlig kväll, som vanligt:)

imorgon är det en ny dag. ska försöka glömma varför jag har varit sur idag.. Om det nu går.. vännerna förgyller dagen, kan jag lova.


apungar

jos och jag

hahaha galen i huvudet, chill:D


:P


inte bra, inte bra inte bra inte bra inte bra. helvete om det ska vara så. fuck inte bra säger jag :)
men puss på bästa dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback