i mörkret.

Skrivet 2009-11-29 @ 19:19:42
har varit så duktig så. städat rummet, bäddat rent, och ja. tillochmed jag är fan julig i år.  eller lite iallafall.  ljusstake och två lyktor. mer än så får det fan inte vara.   jag vet inte vad, men jag trvis inte med små läskiga,fula tomtegummor&gubbar.

pluggar på videoprovet nu. hell yeah va kul. tycker inte om.
fick mvg & g+ på mina prov i datakunskapen. så slutbetyget där blev vg.  
jag får väl nöja mig för denna gången iallafall.


förövrigt sitter jag och lyssnar på vill ha dig i mörkret hos mig.
gammal musik är ju föör underbar alltså, hehe.

nu fick jag nog huvudvärk eller någonting. SPELAR DOM VERKLIGEN JULLÅTAR I RUMMET BREVID?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback