snömamma.

Skrivet 2009-11-09 @ 17:36:38


hum ja, det är väldigt härligt att komma hem halv fem när man slutat två. faktiskt. inte.
no way att jag ens funderade på att ta genvägen i skogen bland älgarna. fanns helt enkelt inget annat alternativ än att gå runt hela skiten. Vilket slutade med att min tripp som vanligtvis tar runt 20 min, gick på en timme idag. åh, va underbart. fötterna som lider av smärta mår faktiskt inte bättre just nu.

ehm, åt lite på mc med michael idag också, han är så snäll som sällskapar mig :D haha.

_
iallafall, igår hann jag och valle med mycket.
vakna duscha åt och ja ni vet. sen drog vi in till stan. fixade där. sen åkte vi till valle och var där en sväng. sen drog vi hem och umgicks med syrran och firade fader vår.  mat och tårta, hur underbart?   sen stack vi iväg till våra knäppa kusiner.  kan inte bli bättre :)    söndagar behöver inte alltid vara pest och pina, faktiskt.

back to school då. uscha.
fick iallafall vg på oförberätt i engelska, that's nice.   det värsta var att jag fick ett annat som var pluggat på, och fick precis lika mycket. men ett vg är ett vg. eller något.

nja, nu ska jag fixa lite, packa gympa kläder, käka och sedan blir det nog allt en dusch !

det blir nog en puss på det.




men öhhhöm, man kan inte alltid vara vacker. :o

Kommentarer
Postat av: katja

haha jag tar det som en komplimang:P

2009-11-11 @ 21:11:44
Postat av: Anonym

haha, bra antar jag 8-)

2009-11-12 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback