this time.

Skrivet 2009-11-23 @ 18:39:21
sitter här med ett stort cola glas och en uppäten damsugare. käkade på mc innan också, så man känner sig lite lagom onyttig.

tömt hela min dator nu, så vi får hoppas på bättre tiden för datorns del.
___

nu känner jag att jag börjar på sådär lagom skoltrött. men fan, det är faktiskt bara 1 månad kvar tills jullovet. underbart. hoppas på snö istället för det här jädra regnet. but we'll se.

I A L L A F A L L.     åsa ville ha sällskap i stan idag. så vi gick där. köpte linnen gjorde vi. ett vitt nödvändigt linne. (använder fortfaránde det jag fick från emma. som har söta hål  på sig!)  så, ja.
sen drog vi hem till henne och tjöta bara :) alltid trevligt.

men nej, nu ska jag kika runt, sen vetefan vad jag ska göra faktiskt.   vi får väl allt se om v kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback