ffff-fobi

Skrivet 2009-09-05 @ 09:53:46

tänkte gå till skolan igår. gick upp käka frukost och började göra mig iordning, mådde illa hela tiden givetsvis, men tänkte att nej jävlar jag ska dit. bra ida, för det funkade?..
nej, slutade med att jag hamnade i sängen istället.

drog till syster runt tolv, tog det lugnt där. var hos mia också en stund, Livligt :) syster hjälpte mig färga håret, vilket blev rätt bra antar jag, kort kommer nog senare.

förövrigt så hamnade jag i chock igår, äckligt som fan. ä l g . s e    säger jag bara, det värsta var att det var älg x2.
mamma vägra köra därifrån så benen skakade som fan och tårarna bara rann, vafan?
vilken pussy jag är.  skulle aldrig kunde springa ifrån en älg, eftersom att mina jävla ben skulle bli gelé istället. Det är ju skönt att veta.. ehem.
kunde nästan inte ens gå ut ifrån bilen för benen ville inte gå. haha?
ja, jag har ju "l i t e"  fobi.

idag får vi se vad som händer, vi alla är ju nästan sjuklingar. :)

_

fan. vad händer? vad gör jag? satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback