get ready for the night.

Skrivet 2009-09-03 @ 13:28:26

j a g  h a t a r  s k o g e n !

älgar, fjärilar och spindlar.  hej tre av mina största fobier.
när man kommer in, helt död av illamåendet, sätter sig ner i sängen, känner att någonting kliar på armen, tittar på den och får cppanik. EN ÄLGFLUGA! slår det hårdaste ever på armen för att döda den. FAN I HELVETES SATAN, de jävlarna dör ju inte. stenhårda jävla äckelfan.
jag vill aldrig vistas på den stigen igen, aldrig.

datakunskap var den ända lektionen jag orkade med idag, visst vi har väl bara två. men så jävla långa. och självklart har jag inte blivit av med illamåendet, so i walked home instead. (dock inte hela vägen från borås, muaha)

 

nä nu ska jag ta det lugnt. 
jag lovar att fanskapet sitter i mitt hår.
:(


Kommentarer
Postat av: josefin

usch usch usch usch vet hur en äcklig älgfula känns. finns fan (nästan) inget värre. :(

hur mår du? smsa när du orkar! (: puss

2009-09-04 @ 22:25:15
URL: http://josefinemmaaurora.blogspot.com
Postat av: jj

ehe, lite fel adress där ja.. jaja, du vet vem jag är iaf.. :D

2009-09-04 @ 23:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback