kanske.

Skrivet 2009-09-16 @ 17:57:28

fan va jag har varit duktig på senaste.
skolan går fan rätt bra nu. än så länge.
jag har dock haft 22 h frånvaro redan. men förhören och sånt har fanimig gått bra.
min syster säger att jag inte är så dum som jag tror.
jag har nog mina smarta dagar.
och ibland tvärtom.

idag gick jag genom skogen och fick som vanligt med mig en älgfluga. en söt liten fluga. idag dödade jag den halvt, hoppas den led, verkligen LED. :)

jag var faktiskt i skolan och med på idrotten även om jag kände mig lite halv borta.
åhoj, så duktig jag är.


Kommentarer
Postat av: syster två.



du är inte så dum som du tror..

faktiskt dummare :P

nähäj! du är smart.

never forget.

2009-09-17 @ 16:51:57
Postat av: josefin

kill.. kill!



bra gjort ida! :D <3



saknar fan dig. vill ge dig din 8-september-present! (: <3

2009-09-17 @ 20:10:38
URL: http://joseffiiiiinnnn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback