kommer.

Skrivet 2009-09-13 @ 20:16:00
då var helgen redan snart över, fan va tiden ska gå fort.

i fredags började dagen såklart med skola tills 12. efter det gick jag lite i stan, drog sen vidare till min syster. åt chokladkaka och umgicks lite, haha. sen vid fyra åkte jag hem, duschade och sen kom valle upp.
fixade mig för kvällen och fick sen skjuts ner av tjockisen.  åkte in med emma och åsa till stan och var där. trevligt ibland och mindre trevligt ibland, haha =D
kom hem vid .. 2 ?  då sötungen låg och väntade. 
fan det var nog den skönaste känslan på längre, haha. bara lägga sig ner och dö på honom typ.

igår då, var vi på ikea. och för första gången glömmer jag min mobil i bilen, kändes riktigt tomt ;(
sen åkte vi hem och tog det lugnt.  haha jag är väl lite rolig som inte går på tjejkväll, men mådde inte tillräckligt fint heller för den delen.
idag har vi inte gjort mycket förutom att sova och ha oss, haha.
sen drog jag och pappa ut med mcn och det var helt jävla underbart.
fan så fri man känner sig när man åker lite snabbt.


vi kommer bli hela igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback