något.

Skrivet 2009-09-21 @ 19:17:32

jag blev visst trött och somnade ett tag. tills telefonen ringde , :(  arg och sur som jag var somnade jag om tills telefonen ringde igen. sen somnade jag om igen då mobilen pep till, man tackar för den sömnen.  ljudlöst vore något?

frös röven av mig, gick upp och städade och gjorde det lite finare.  som sagt så är jag mästare på att stöka ner.
pluggat har jag faktiskt också gjort.
känner mig sådär lagom duktig och trött.

ska bli underbart att sova, så det så.


haha så oskyldiga ;D


Kommentarer
Postat av: hanna

Vi måste göra något snart:P skulle vi inte fira din födelsedag någon gång?? hehe



Puss<3333

2009-09-21 @ 22:14:07
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback