dumma mig

Skrivet 2010-04-28 @ 15:41:24

gjorde nationella, engelska skriftligt, sen drog jag hem.
åt, somnade.
vaknade upp på kanske inte det bästa humöret.
ont i magen,huvudet och halsen. det är ju på topp!
ida, nu får du faktiskt friskna till.  annars blir det läkaren och det vet vi ju hur mycket du gillar!
hehehehe. men seriöst, nej.

motorvägen till mage is back, så skulle bara be den dra åt helvete. hej.

väntar förövrigt på mamma som skulle sticka och handla. sen blir det salllllaaad, eller den görs  inte av sig själv.
utan jag måste anstränga mina stackars armar och händer för att göra den.
men det kanske det är värt.

min hjärna börjar bli väldigt ledsen, eftersom att jag inte kan träna.
hör allt hur den säger tjockis! latmask!
hoppas på att jag mår en aning bättre imorgon så jag kan ta mitt feta arsle och träna då.
herregud.
panikångest, inte riktigt men vi kan låtsas.
slutpoängen med detta är , ida mår illa om hon inte tränar!
MEN BLI FRISK DÅ FÖRHELVVVVETTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback