mjölk och bullar

Skrivet 2010-04-18 @ 15:29:15
fick ett jävligt konstigt meddelande, som gjorde mig hur orolig som helst.
ring jag vet inte hur många gånger.
nu vet jag iallafall att du är ok.
hatar att gråta. klarar knappt av att göra det.
men grät så mycket att jag tillslut somnade.
har varit orolig så in i helvete så jag hoppas att du är nöjd med vad du gjort och beslutat.
_______________________

hade det roligt igår iallafall.
fick grillat hemma hos emma, underbart.
sen stack vi vidare.
kallt som satan så vi gick hem till en gubbe. inte riktigt, men nästan.
dä va ju änna träävläät.
vaknade med nackspärr.
så nu kan jag inte röra nacken,
fan va fint.
gör ju inte alls ont som tur var.

magkatarren då?
eftersom jag stressat upp mig ännu mer, tror jag knaaappast att den mår så mycket bättre,
nej.

kära syster emma, fyller år idag iallafall :) grattis för tredje, grattis för fjärde och grattis för femte-gången!
massa pussar och kramar är du värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback