and then

Skrivet 2010-08-31 @ 18:01:38
sitter här och känner mig kanske inte riktigt kry.
har ont i vänstra hälsenan (fortfarande), ont i tån på högerfoten, ont som fan på en punkt längst ner i mitten(vilket gör att det gör svinigt ont att sitta upp) plus att jag har huvudvärk och ont som fan i halsen.
så nej, jag är nog inte direkt på topp.

efter jag kommit hem från syster och ska låsa upp dörren, så tappar jag självklart ner nyckeln i hålet.
många välvalda ord bara flög ut ur munnen på mig, kan jag lova.
men söta mamma hjälpte mig. det vill säga kröp under hela trappan som är vääldigt krånglig att komma in i och tog upp nyckeln som låg klämd mellan x-antal stenar, som knappt gick lyfta.
inte min tur.

sitter förövrigt här och pluggar in lite samhällskunskap. helt okej ämne. men just nu orkar jag bara inte.
men ska göra mitt bästa och bara fortsätta längta till helgen, så ska det säkert ordna sig!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade hellre pluggat samhäll än matte :(

2010-08-31 @ 19:19:39
URL: http://petroniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback