fine line

Skrivet 2010-02-13 @ 19:27:12
var i stan förut med mor.
nya lakan inköpta. vackert.
efter deras runda i tvättmaskinen ska dom få pryda min underbara säng.
så fint så.
andra nödvändiga saker är också inhandlade.

åker inte till emma idag eftersom att åsa är skadad, stackare. :(
så istället ska jag ta tag i mitt rum och göra det lite mysigt.
___
just nu är jag trött på vad som kallas män, pojkar, killar.
det går nog över.

och helvete märkte att jag glömde köpa hårfärg.
ser ni mig så blunda gärna.
ingen vacker syn.

haha, är det någonting jag hatar, så är det när folk följer en vart man än går.
hände det idag igen? si.
uscha så mysigt.

nej, nu ska det bli fint. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback