inte sant

Skrivet 2010-02-08 @ 18:42:17
jag mår inte bra i min hals och i mitt huvud. annars lever jag.

städat det fint i mitt rum nu. bäddat rent och blabla.
ska sova extra gott inatt.

gårdagens natt var skum.
drömde om en älg, jag svimmade, det börja rinna vitt skum typ. epellesianfall. (stavning) blev körd till sjukan. fick reda på att jag hade cancer och sen bråkade jag med buss-kärringen.

ska rycka upp mig, läsa till sida sextio för de som bryr sig. sen blir det recension på de sidorna. onsdag ska det vara klart, så att jag själv vet det.

fyfan vilken "idag-har-jag-gjort-det-där" blogg jag har. hmpff.
nu blir det plugg. kan inte behärska mig.
fan va roligt det ska bli.
jag ska nog allt starta en plugg-klubb.
ja, det får jag nog göra.
INTE :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback