fish

Skrivet 2010-07-02 @ 15:25:58
sitter och funderar på hur jag slutade träna.
nu när jag har tid för det så blir det inte av.
borde vara tvärtom.
därför ska jag träna nu.
hemma dock, men träning som träning.
underbart väder idag,
men jag tyngs ner lite ändå.
det är jobbigt att bara gå runt och vänta och känna att oron bara växer.'
men life is life, bara att bita ihop och vänta då.
_

spenderar inte alls mycket tid på datorn, så vad jag gör skrivs helt enkelt inte ner.
men igår hängde jag med några grabbar och fiska.
min fot dog, men annars var det mycket trevligt :)

får se om jag åker ut med båten och fiskar idag igen,
mycket fiske i sommar och det gillar vi!


Kommentarer
Postat av: emsut.



Ibland blir det sådär med träningen. Hoppas du får ordning på't :)

2010-07-04 @ 16:37:52
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback