varberg

Skrivet 2010-07-11 @ 08:22:41

spenderade lördagskvällen hemma hos julia, tillsammans med rebecka och johanna. jättetrevligt och kul!
slutade upp med att vi planerade massa roliga saker. underbart :D

kan ju egentligen undra varför jag sitter vaken såhär tidigt.
men blir upphämtad till varberg runt nio tiden, för förhopnningsvis lite sol och bad!



hade egentligen velat skriva ett helt inlägg om hur idiotisk du är, men jag tror jag skippar det, för att slippa sjunka till din nivå :)

men nej, nu ska jag iväg och ha kul igen!
puss


Kommentarer
Postat av: emsut.



Hoppas ni haft det bra i Varberg! Lägg gärna upp lite bilder på husvagnen :P

2010-07-11 @ 18:42:19
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback