ja.

Skrivet 2010-06-02 @ 18:36:48

de sista är nog klart i skolan.
hurra för det.
nyfiken på hur betygen blir också.
kan väl säga att jag är halvt nöjd, eller något liknande.

tränade med tjejerna idag. svettades som ett as.
men oho, vad skönt det var!  1 h och tjugo minuters svettande fick det bli.
det gillas starkt, det jag nog kommer gilla lite mindre imorgon, är denna underbara träningsvärk.
får se om den kommer eller inte.

men nej, nu ska jag städa mitt rum i denna enorma värme.
jag tycker om vädret. mycket.

Kommentarer
Postat av: emma.



Jag älskar och hatar träningsvärk! Men det är skönt när det känns att det gjort nån nytta! :)



Hoppas betygen blir bra!

2010-06-03 @ 04:33:26
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback