private

Skrivet 2010-06-15 @ 20:37:15
var ute och fiska igår, första turen för i år. fick allt upp en liten fisk. och ja, liten. men lyckan av att fånga den var ju härlig, även om jag drabbades av en liten lätt panikattack.

intressant att veta vad jag har gjort idag, mycket.
MEN, jag har iallafall varit i stan en sväng med mor min. köpte ny stav, och nytt smycke. ska nog byta till ett mindre smycke ändå, men får nöja mig för tillfället! glad över att jag inte störs av en lång stav mot tanden.

ute och gick förut också, märk att jag verkligen inte kan springa. så rullbandet på gymmet får ju tyvärr vänta.
ska dock iväg och träna med åsa på söndag, förhoppningsvis!


Kommentarer
Postat av: erik

höm sexiga ben!

2010-06-15 @ 21:21:19
Postat av: emsut.



Jag vill också ha en träningskompis :)

2010-06-16 @ 05:36:04
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: åsaaaa :)

SNYGGING!

2010-06-16 @ 20:07:03
URL: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback