stress

Skrivet 2010-06-21 @ 12:30:11
jag är trött på detta veliga väder. vill ha sol, utan en jävla massa moln!
funderar också över hur midsommar blir, och inte bara väder-mässigt, utan i övrigt.
vi ska troligtvis befinna oss i mitt hus, vilket jag inte riktigt hurrar för.
sen har en andra massa saker förändrat sig också, vilket sänker mitt "kalas-humör" ännu mer.

iallafall, funderar på om jag ska åka med mina kusiner ner till min syster imorgon eller inte.
har en känsla av att allt kommer att bli mer kaos om jag åker, men det vore ändå skönt för mig att komma iväg ett tag..  men då kommer stressen igen, och den skulle jag för en gångs skull, gärna slippa.





Kommentarer
Postat av: emsut.



annars kommer du senare i sommar. det går bra det också :)

2010-06-21 @ 18:14:31
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback