super

Skrivet 2010-06-18 @ 20:07:03
en aning solbränd nu iallafall. och då syftar jag faktiskt inte på röd.
idag har jag och mor min tagit en sväng i/på allum.
underkläder och ett linne blev det köpt för min del.

funderar också starkt på att ringa hit en städerska.
en sådan som kommer ca tre gånger i veckan, eller varför inte varje dag, för att städa mitt stackars rum.
jag är en jävel på att INTE plocka undan efter mig.
iallafall när det gäller mitt eget rum.
men det är mitt rum och jag är tillåten till att ha det hur jag vill, så det så.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Hade jag bott närme så hade jag städat..

men det hade blivit dyrt! :P

2010-06-19 @ 10:33:43
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback