uggla

Skrivet 2010-06-22 @ 00:37:18

försöker skriva ihop något inlägg, men nej.
hatar att bli för känslosam.
sådant klarar jag fan inte av.
jag är van vid att slänga ut någonting och sedan bara gå därifrån.
skita i vad som händer sen.
ångra mig och gå tillbaks.
jag är inge vidare bra på att tänka långt.
haha.
men jag är snäll och försöker oftast tänka på vad folk vill och på hur de känner.
dock med vissa undantag ;)
tråkigt att folk inte alltid ser det.
,
var i borås förut. sprang runt som en tok. träffade massa folk.
trodde jag skulle vara trött nu, men icke.
hoppas inte nattugglan-ida är tillbaks.
det skulle inte gillas, inte ens från min sida.

men nej, nu ska jag göra någonting så jag blir riktigt trött.
imorgon blir det nog göteborg och sen kanske en fika i stan.
blev ingenting med karlskrona, det blir alldeles för stressigt.
men en annan dag som sagt, ja då ska jag fanimig ner dit!
om jag nu så ska gå!
....okej, kanske inte ska överdriva, men ändå.

godnatt.



Kommentarer
Postat av: emsut.



Mamma hade ju räknat ut hur lång tid det skulle ta att gå hit. Det var inte så farligt. Se det som motion :P

2010-06-22 @ 05:22:54
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: åsa

vad skulle du göra i karlskrona? :)

2010-06-22 @ 13:10:53
URL: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback