working 0 to 0

Skrivet 2010-06-14 @ 00:02:58
sitter uppe, då de flesta i min ålder nog har dragit sig till säng. sommarjobb.
jag får väl sitta här och försöka njuta av min, troligtvis, sista lediga sommar.
jag är dum. men det får jag leva med.
efter allt konstigt och all överdrift min hjärna har tagit emot, kan det faktiskt vara skönt med att bara få vara.
även fast pengar och jobb kan behövas.
kämpa hårdare nästa sommar, förblir målet.

försöka installera the sims på min dator, kräver tålamod.
har knappt något, så borde dessutom köpa nytt.
men efter många om och men, fungerade det.
och då märker jag ju självklart att det inte är lika kul längre. vissa saker växer man nog faktiskt ifrån ändå ;) synd det! HAHA.

,
att städa sitt rum idag var inte heller det lättaste.
måste ha skadat handen, och då syftar jag inte bara på det feta blåmärket jag har där, utan en liten inre skada, antar jag.
och förresten så haltar jag inte alls lika mycket, så det är bara att hurra och vara tacksam.
men nej,
nu ska jag snart fixa mig, krypa ner i sängen och kolla film.
men what's the rush?
har ju tio veckor på mig........



Kommentarer
Postat av: emsut.



Glöm inte komma och hälsa på mig. :)

2010-06-14 @ 07:35:39
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback