everything i know.

Skrivet 2010-05-26 @ 19:03:11
redovisningen klar. gick väl ändå lite mer än helt okej.
suttit och pluggat idag med faktiskt.
klar med vår sista uppgift i mediepruduktion. plus att jag har börjat och kommit en ganska lång bit på vägen redan nu, på en svenska "uppgift"
vad är kär och vad är vara förälskad?

ska snart ner till gymmet.
dessutom har söta amanda gett mig 3 månader på onyx.
så ska dit med henne och pröva lite olika saker.
hehe.

det räcker inte med bra saker idag, nej.
för min syster, alltså e, kommer och besöker snart.
!
inte nog med det,  imorgon är det tordag. betyder att veckan har gått väldigt fort,
och på fredag börjar jag 10.10 och slutar runt halv 12.
ännu mer plus i kanten är att jag bara har en lektion på måndag med.
klar med matte och engelska.
jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Glöm inte ta kort på gymmet så jag får se då :)



Härligt när skolan snart är slut. Du är grym!

2010-05-26 @ 20:55:31
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAA då kan du och jag gå och träna oxå;D behöver någon att träna med;)!

2010-05-26 @ 22:53:45
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback