fight for

Skrivet 2010-05-25 @ 19:08:11
klar med ena grejen nu, den ska dock redovisas imorgon.
träningen flyttas också till imorgon, så får röra på fläsket här hemma istället.
klockan 21.00 är jag bänkad framför tv;en.
ovanligt en tisdag...

kan heller inte förstå att det är två veckor kvar tills sommarlovet.
och det bjuds inte direkt på bra väder denna veckan heller.
sommarkänslorna får gärna komma nu
och sommarben. med skrapsår.
badade i sjön i söndags, nästan iallfall.
benen fick bada.
sen backa fegisen hon själv ur.
sådan är jag.
badkruka.

,

men njae, nu ska jag byta om och träna lite.
undra om man blir fit for fight eller inte. eller om man kanske redan är det?
jag vet allt någon som borde förstärka sitt självförtroende.
och jag känner henne ganska väl.
jobbigt nog ;-)

Kommentarer
Postat av: valle

hahaha vem kan det vara?

2010-05-26 @ 01:21:46
Postat av: emsut.



Du är väl alltid fit for fight?

Om inte annat kan man slåss ändå :P

Vi ses snart. Jag har fått ledig från jobbet!

2010-05-26 @ 12:31:20
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback