hurt you

Skrivet 2010-05-04 @ 17:33:12

nationella idag med, som sagt.
hehe säger jag.
resultat får vi väl se.
det gick inte jättedåligt, kanske inte jättebra.
kanske bra, kanske inte

på rasten vi hade, mellan 11-13.55
stack jag och käka med några grabbs. thai!
sen blev jag sittandes med några klasskompisar i datasalen.
svenska.
skoldagen slut.
stackars jag trodde att dagen aldrig skulle ta slut.
har märkt att den kommer göra det nu, dock.

blir nog ingen träning för mig idag.
nej, inte ens hemma.
fast kanske ångrar mig, får ryck och använder min sista eneri på det.
you never know.


Kommentarer
Postat av: emma.



hoppas att det gick bra.

du är bäst vilket fall som helst :D

2010-05-04 @ 20:56:26
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback