i wanna hold

Skrivet 2010-05-30 @ 11:58:07
jag vill ha massa nya kläder i min byrå.  (får dock inte plats med mer)
jag vill flytta ut till "andra huset"
jag vill ha mer pengar!
jag vill åka till danmark
jag vill åka till tyskland
jag vill ha massa sommarvärme
jag vill ha sommarkvällar
jag vill ha jordgubbar
jag vill färga håret
jag vill bli suuper brun
jag vill ha sommarben
jag vill att syster e ska komma hit
jag vill göra massa bus
jag vill ha sommarlov
och jag vill speciellt klara av sista veckan och de sista redovisningarna galant!

kan säkert komma med tusen jag vill till.
men inte idag.
nu ska jag fixa till mig lite.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Jag har lovat mamma att hjälpa till att rensa i "boa". Så man kan börja med att göra iordning så du kan flytta dit. :)



Kom hit och hälsa på så kan vi ta en kryssning till Polen? :) (varken Danmark eller Tyskland, men ändå..)

2010-05-30 @ 18:36:49
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback