jump

Skrivet 2010-05-03 @ 16:18:40

fem veckor kvar. det är sjukt hur fort tiden går.
fem jävla veckor, sen har jag gått ur första året.
två år kvar.
sen har jag ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv.
inte för att jag har orkat tänka så långt,
men då får jag väl också skylla mig själv.

strax dags för lite träning, kanske en promenad.
imorgon blir det förhoppningsvis gymmet.

borde ta tag i mitt rum. horisontell garderob är inte det vackraste som finns faktiskt,
hehe.

nej, nu ska jag ta och röra på benen, så att jag inte växer fast någonstans.
det hade kanske inte vart så trevligt.


Kommentarer
Postat av: emsut.



Du har inte bråttom med att komma på vad du vill "göra med ditt liv". Njut av tiden du har nu istället :)

2010-05-03 @ 16:53:09
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback