lämna mig.

Skrivet 2010-05-11 @ 14:48:26
stack hem från skolan. jag har alltså inte blivit bättre.
vaknade sedan upp med huvudvärk, som har lagt sig lite nu iallafall.
det är ju härligt hur mycket en förkylning kan göra.
och lite hosta på det, som kommer från lungorna.
yummie.
_


det är inte alltid lätt att veta vad man vill, och just nu, har jag faktiskt ingen aning.
känns inte matchande längre. det känns trasigt, på något sätt.
jag orkar inte lägga ner eneri på någonting som inte känns rätt.
någonting som man inte är säker på.
jag får väl ta tag i det ändå, och se till vad jag verkligen vill.
hitta det som känns fel, hitta det som känns rätt.
what more can i do?
,
förresten så har min farmors bror, gått bort också.
han fick cancer i strupen, och så fort att fick reda på det, hade han inte långt kvar.
dock, så hade han ju tur att det gick fort.
så han slapp lida, men det är sjukt, hur jävla orättvis världen kan vara.
och om han var rökare eller något? nej...
.

mår illa av att bara sitta inne och glo på en tv-skärm, med crapy tv-program på.
men jag kan inte träna pga förkylningen, jag orkar knappast gå upp för trappor utan att bli anfådd, nu när jag är sjuk.
so oboy, vad roligt.
ser ut som om det blir tv-häng ändå.
how fun.

Kommentarer
Postat av: Anonym

r.i.p :(

2010-05-11 @ 15:57:20
URL: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback