longing.

Skrivet 2010-05-15 @ 22:51:12
ett armband, två leggins och en väska fick jag med mig hem från lager.
käkade också ute med mor och far, sen blev det glass också.
kan vara trevligt att umgås lite med dem ibland med :)
väl hemma från lager, åkte pappa och jag ut med mc'n.
om det är någongång man kan känna sig riktigt fri från omvärlden, då är det på motorcykeln.
vill stark ha en egen just nu.
men är man för ung för det, ja då är man. så det är bara att vänta och längta.

var precis ute och gick lite med åsa. luften var hur härlig som helst, inte kallt och inte för varmt, utan perfekt vara-ute-och-gå-väder. Lade oss på fotbollsplan, sen gick vi upp till våran gamla skola och pratade lite.
och nu sitter jag hemma och tuggar apelsin och vindruvor.
wow, va duktig jag är!

morgondagens planer blir väl ungefär;
-sova
- äta
- städa
- göra ingenting.
och sist med inte minst, bara andas.
har hört att det kan vara viktigt att göra det ibland.



Kommentarer
Postat av: åsa

myspys! :) <3

2010-05-16 @ 12:13:09
URL: http://mattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback