nighty

Skrivet 2010-05-30 @ 01:53:54
hemma från mattsson nu.
vi har haft det sådär roligt i det tråkiga, eller hur man ska kalla det.
fått våra små "barn"-ryck, som vanligt.
ibland måste man få vara otroligt omogen.

imorgon är det mors dag. så syster m. kommer nog ut med hennes lilla fam. sen blir det nog lite käk med skulle jag anta.
Tycker det är konstigt med morsdag, farsdag och alla hjärtans dag egentligen.
man borde väl uppskatta varandra lite extra varje dag?


någonting jag tänkte på idag, är att jag faktiskt har lärt mig en jävla massa saker på senaste.
lärt mig av folks misstag, lärt mig av mina egna misstag.
lärt mig att de mesta skitsnack kommer från avundsjukan och dessutom är jag en jävel på att hålla hemligheter och folks ord.
jag känner att folk kan lita på mig, och därav kan jag också lita på mig själv.
det måste ju ändå vara posetivt.

,
är inte ett dugg trött just nu. men det kommer nog strax tillbaks som ett bomb nedslag.
så jag säger godnatt och somnar när jag nu somnar !

Kommentarer
Postat av: emsut.



Morsdag, farsdag och alla hjärtans dag finns bara för att vi ska spendera pengar på kort och presenter. För att vi ska konsumera mera. Jag tycker om dig varje dag! :)



2010-05-30 @ 06:45:50
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback