nothing on you

Skrivet 2010-05-16 @ 13:32:13
min pappa är en smart man. det han säger med att jag egentligen är en glad och uppåt tjej, stämmer.
åtminstånde stämde det.
han kom och pratade med mig, och om han är bra på att få en att må bra. kloka ord änvänder den mannen, det kan jag lova.
tack och grattis på födelsedagen, världens bästa pappa.
mamma ska ha en stooor kram, hon med.
:)

________
som sagt, denna dagen startade inte bra, fortsatte inte bra för den delen heller.
men vinden vänder.

ska fortsätta med att sätda mitt rum, höja musiken och försöka att inte tänka för mycket.
kan ju kanske funka.

Kommentarer
Postat av: emsut.



Vi har rätt bra föräldrar du.. :P

2010-05-17 @ 08:59:30
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback