twice

Skrivet 2010-05-23 @ 20:44:38

gjort massa duktiga saker idag, så jag är nöjd.
slipat bort färg(jobbigt efter ett tag) och städat rummet bla.
ska fixa mig lite, sen blir det dusch i en underbar nybäddad säng.

upp som vanligt imorgon för att göra rest i matte.
sen är jag ledig för dagen.
men ska också hinna med ett tandläkar besök.
och kanske en glass på stan med syster m.

,
gårdagen var helt okej den med!
var bara otroligt trött så la mig ner på asfalten.
då en ambulans kör förbi.
och ja?
då sätter den på sina *blinkblink* -grejer och backar.
de skulle kolla så att jag inte var "för trött"
ja, lite kul kan vi väl iallafall säga, eftersom att jag endast var trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback