värk.

Skrivet 2010-05-29 @ 14:17:42

supercross-grejen var hur jävla sjuk som helst.
hur sjuka trix som helst, blev helt paff i början.
snacka om adrenalin när de hoppar så.
sjukt häftigt iallfall, ska lugnt kolla på det någon gång igen!

,

ingen aning om vad som händer ikväll.
vet dock att jag tyvärr behöver plugga.
får se om jag gör det. annars får det bli imorgon!
har också en stor del av måndagen på mig.

träningen igår gjorde väldigt mycket på mig kan jag säga.
blev otroligt glad när jag kom in på onyx. fy-i-helvete, va snyggt inrett det var!
har tillochmed träningsvärk idag!
vilket är mycket bra.
lite tråkigt dock för det är inte så roligt att gå. haha.
men så väldigt mycket värt det!
tränade massa saker som jag inte tränat på gymmet nära mig.
ser verkligen fram emot dessa tre månader iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback