vi är dem.

Skrivet 2010-05-10 @ 16:48:20
jovars,  redovisningen gick bra. provet är dock en annan historia.
kan ha funkat, men kanske inte.

försöker hitta på någonting vettigt att skriva om, men idag verkar hjärnan mer eller mindre vara tom.
kanske inte så nytt, min hjärna orkar inte tänka långt, den orkar inte tänka djupt, för tillfället och antagligen ett tag framåt med.

och idag, har ett x-antal humörsvängingar ägt rum. och jag har ingen aning om varför.
brås nog kanske, åtminstånde lite, på min syster, hehe.
:D

nej, nu ska jag ta och snora vidare, lyssna på winnerbäck och käka lite frukt.



Kommentarer
Postat av: emsut.



hörrödu! vilken av systrarna?

vi är väl lika galna alla tre?! :)

2010-05-10 @ 21:39:26
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback