faith

Skrivet 2010-10-05 @ 17:37:03
sitter och är äckligt nervös. ska dra ut en tand i morgon.
första utdragna någonsin.  kan inte ens föreställa mig att dra ut tre till.
känner för att spy när jag tänker på det.
vill helst ha kvar mina käktänder, men undertänderna får gärna fixa sig..  av sig själva eller något liknande.

men nej, nu kommer detta snacket igen..
jag vet att jag kommer ångra mig om jag väljer att inte göra något med tänderna.
så nu ska det göras. och det påbörjas redan imorgon..
fan. fan fan. fan.
såhär nervös har jag verkligen inte varit på längre.  usch!

ska allt bli träning idag! varesig det är på gymmet eller hemma!
ska träna. måste träna.
precis.

Kommentarer
Postat av: hanna

Har dragit ut 4 tänder också, men jag kände ingenting;) vips var dom ute:D hehe så det kommer säkert gå bra;D

2010-10-05 @ 18:54:55
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/
Postat av: emsut.



Jag har dragit ut en bunt jag också!

Det klarar du galant! :)

2010-10-05 @ 19:32:25
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback