hands clean

Skrivet 2010-10-14 @ 17:54:29
längtar lite smått till helgen, men sitter ändå med en klump i magen pga all frånvaro jag har.
min lärare gör det inte direkt lättare heller för den delen.. men det ordnar sig, säkerligen.

trodde att jag skulle svimma tidigare i skolan, hela världen stod nästan stilla och jag fattade knappt ingenting.
jag börjar seriöst fundera på om allting har med mina utdragna tänder att göra!
sen jag drog ut dem så har jag;
fått migrän
vidrig huvudvärk hela helgen
magsjuka
"kramp" i magen

allt på en helg. jag lovar, det är tänderna.
och efter magsjukan kan jag knappt äta någonting heller, supertrevligt!...
känns som om magsäcken har krympt till 0.

ska försöka vara positiv, imorgon är det ju fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback