who knows?

Skrivet 2010-10-22 @ 18:53:19
självklart raderades mitt inlägg.
och jag som redan var på såpass bra humör!
skriver jättegärna om hela, för det gjorde ju inte alls något..

har en såkallad sprial på tandställningen längst fram, som skaver/klämmer sönder hela underläppen.
om jag har ont? OHJA.
dock har trycket blivit bättre, men kan inte tugga riktigt än.
det kommer. 
vill bara att spiral ska sluta skava så att jag slipper gråta.
inte för att jag har gråtit över det.. men det är alltid kul att låtsas?

nej.
nu
ska
jag
plugga.
det faller inte riktigt in rätt i min hjärna.
men jag måste.
och då menar jag verkligen måste.
blöh, detta blir nog det roligaste fredagen i världshistorien.
fast där ljög jag nog.
är på dåligt humör, är trött och har ont.
jag ska äta glass.
det kanske inte alls hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback