work

Skrivet 2010-10-06 @ 18:55:44
okej. fast nej, detta är inte okej.
för det första, fick jag sprutor i hela käften.
och för det andra saknar jag två tänder.
två.
om det gick bra med första skulle vi ta andra samtidigt.
och här sitter jag, utan två tänder, med en jävla vidrig värk.
svider och äcklar sig.
känner mig spyfärdig hela tiden, så roligt är det.
kan knappt bärga mig tills jag ska få tandställningen!
kommer bli något så otroligt roligt!

bra resultat bra resultat bra resultat.
funkar inte.

Kommentarer
Postat av: Heidi

ooh stackars dej , att ha ont i käften är nog värre än illamående :( hoppas det blir bättre snart! vi ses på söndag :) puss och kram <3

2010-10-07 @ 22:22:46
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback