köp

Skrivet 2010-09-26 @ 15:10:38
fredagskvällen slutade med att jag åkte in till läkaren och röntkade handen..
så ja, jag har ganska ont.

kan ni, så avstå gärna från att slå handen i en rejält hård vägg.  tre gånger.
inget vart brutet. men det känns som om någonting har gått av. och knogen vill inte riktigt visa sig + all lillfingret inte vill samarbeta, överhuvud taget.
sa ju att det INTE skulle vara någon bra fredag.
ett till plus i kanten var att på väg in mot läkaren, var vi kanske 1 m från att krocka med den största älgen jag sett.
då menar jag verkligen stor.  med världens horn. precis framför motorhuven.
blev jag rädd? yes
tappade jag andan? yes
började jag gråta? yes.

hej kära fobi. trevligt att du tittade förbi!
 
,
gårdagen super trevlig!
vart på fest i stan tillsammans med några vänner.
det behövdes.
tacktack.

har börjat använda min höger hand igen. oh lord vad det känns bra.
fast ändå inte..
jag menar,
det gör ju ONT :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback