liv

Skrivet 2011-08-26 @ 00:51:25
svårt att säga till människor att ta vara på det man har.
lättare sagt än gjort liksom, men det är absolut något man borde göra.
i lördags var jag med om en bilolycka.
en bilolycka som kunde ha slutat så mycket värre än vad den gjorde.
jag minns inte mycket, men minns att jag vaknade upp i ett dike tillsammans med mina två vänner.
att flyga ut ur en bil och överleva känns ju faktiskt ganska otroligt.
att dessutom komma undan med såna lindriga skador är ju bara obeskrivligt.
börjar till och med känna igen tjejen i spegeln.
så bra gick det.

vet inte vem man ska tacka eller vad man egentligen ska säga,
men jag är så fruktansvärt glad över att vi överlevde detta, mina fina vänner och jag.
(får försöka skriva mer utförligt någon dag)


ni är guld

Kommentarer
Postat av: emsut.



Underbara älskade du.

2011-08-26 @ 06:23:55
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: U know who it is babe

Fan vilken snygg lägenhet första bilden, vem fan bor där??

2011-08-27 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback