real hard

Skrivet 2011-02-22 @ 18:37:39
jag vet att min blogg ser helt katastofal ut, men jag orkar faktiskt inte hålla på och fiffla med det just nu.
Är snart klar med mitt arbete. kasst av mig att dryga ut arbetet. trots att jag började för längesen!

har dessutom shoppat lite idag. nya jeans och en tröja!
har faktiskt köpt färg med. och det blev inte ljusare som jag tänkt. nej, det får vänta till våren/sommaren.
nu ska jag bli rödlätt. eller ja, brund med väldigt mycket rött i. har varit där någongång, får se hur det blir denna!

snart blir det mat, dusch och tv.
för er som känner att ni verkligen måste veta ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

jag måste verkligen veta!!!! :D

2011-02-22 @ 22:08:04
URL: http://hannasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback