äckelidioter

Skrivet 2011-01-17 @ 22:27:45
jaha. ont i magen var det ja. huvudet, halsen och bröstkorgen också, för att ta upp allt.
åkte alltså hem från skolan idag. märkte redan på morgonen att någonting inte stämde.
men efter lite extra söm osv, mår jag iallafall bättre. dock inte lika trött eftersom att jag är utvilad.

idag blev jag arg, och då menar jag inte lite arg, utan mycket arg. satt och kollade lite på amstaff hundar osv, då jag kommer in på en sida där människor tävlar med sina hundar. (mot andra hundar) Förstår fan inte vad dem tänker med. Inget medlidande för djuret överhuvud taget? Hundarna har feta köttsår över hela kroppen, samt att delar till och med saknas. blev så jävla arg att jag bara ville sätta skott i pannan på idioterna. BAH, så arg blir jag. sätt ut dem människorna i en ring, lägg lite pengar på dem och låt dem hålla på istället...
jävla djurplågare :(



Kommentarer
Postat av: katja

det är minst sagt vidrigt! de människorna borde typ dö...

2011-01-17 @ 23:39:02
URL: http://katjasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback