dödens kontor

Skrivet 2011-01-11 @ 18:03:32
snacka om att man är lite trög-startad nu efter jullovet.
hade extremt svårt för att öppna ögonen och att kliva upp. var inte direkt snabb med att fixa iordning mig heller.

tog mig en liten sovstund innan, skönt men självklart vill man ju bara sova vidare.
MEN, jag tvingade mig upp, läste klart hemuppgiften i samhäll och nu sitter jag här.
vill slänga mig i duschen/badet och sedan krypa tillbaks i sängen igen.

men så blir inte fallet, ska försöka lite på psykologin också.
oh snap.


Kommentarer
Postat av: emsut.



Jag har varit hur trött som helst idag jag också.

Fast jag gick inte upp lika tidigt som du :)

2011-01-11 @ 20:28:45
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte nådigt snygg! jävligt snygg att du har ett förhållande.

2011-01-12 @ 17:44:55
Postat av: Anonym

synd*

2011-01-12 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback