take me all the way

Skrivet 2011-01-07 @ 03:13:38
se, vilket liv jag inte har.

Hur tidigt stiger du upp? ca 05.20
Vem/vilka vet mest om dig? vet faktiskt inte. jag?
Gillar du att slåss? när det är på skoj, ja
Vad ska du göra ikväll? haha borde ju sova nu
Har du utländska föräldrar?  nehe
Var har du ont? i benet, huvudet och halsen
Är du bra på att måla? om jag orkar
Vem kramade du senast? kaitlynne
Vad längtar du till? oj, mycket!
Sparare eller slösare? svårt att säga. slösar när jag känner för det helt enkelt.
Bio eller promenad? får nog säga promenad
Är du kittlig? oh ja
Rädd för insekter? jo ganska mycket
Anser du att du är stark? haha självklart? (hehe
Nämn något som gjorde dig glad igår: positiva människor
Vad gjorde du kl 8 i morse? jag sov
Vad har du druckit idag? vatten och juice. alltid juice
Vad var det senaste du åt?  godis
Vad var det senaste du köpte?  en bh ;P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? inte riktigt
Vad gör dig glad just nu? rocken på datorn faktiskt
Humör just nu: helt okej. irriterad för att jag inte kan somna
Sommarplaner:  hitta jobb, utomlands och umgås med vänner, blandannat
Gillar du att sjunga?  klart jag gör, men det låter förjävligt
Vad längtar du mest efter just nu? sommaren och en stor kram

Kommentarer
Postat av: emsut.

Pappa är väl utlänning? :)



Kom in i huset så kan du få en kram :)

2011-01-07 @ 08:35:37
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback