där går hon

Skrivet 2011-03-21 @ 13:52:47
ligger här och är både glad och irriterad på samma gång.
irriterad på människor som bara utnyttjar. som bara gör saker för sitt egna bästa. på folk som inte lyssnar. egentligen vill man peka ut folk, men jag har lärt mig att det är fult. lika bra att gå efter vad man har lärt sig vid detta tillfälle. blir det inte bättre får människan i fråga, faktiskt skylla sig själv.
men på samma gång är jag glad för vad jag har, vilka fina människor som ändå finns runt omkring mig och tanken på vår och sommar. tänk var roliga saker som kommer hända då, om allt går till väga vill säga.

finns så mycket annat jag tänker på, dock inget material att ta upp här.

jag längtar tills helgen. redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback